Jak możemy Ci pomóc?

Baza wiedzy

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Znajdziesz tutaj rozwiązania problemów i instrukcje

Strefa klienta

Zaloguj się by zmienić hasło, sprawdzić rachunki i zamówić nowe usługi. Całe Twoje konto w jednym miejscu

Test prędkości

Sprawdź jak działa Twoje obecne łącze internetowe i porównaj z wynikami naszego światłowodu

Dokumenty

Znajdziesz tutaj wszystkie ważne dokumenty takie jak cenniki, regulaminy czy informacje o przetwarzaniu danych osobowych

Instrukcje

Pobierz instrukcję obsługi Twojego dekodera

Porównanie pakietów TV

Sprawdź który pakiet najbardziej odpowiada Twoim potrzebom

Opis dekoderów

Porównaj parametry techniczne obsługiwanych dekoderów

Zalety telewizji interaktywnej

Telewizja w Logitus to nie tylko obraz, zobacz co jeszcze oferujemy

Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęstsze pytania i problemy z którymi można się spotkać korzystając z naszych usług. Zamieszczamy także instrukcje ułatwiające samodzielną konfigurację i diagnozę. W wszelkich innych sprawach nasze biuro obsługi klienta pozostaje dostępne 24h na dobę – 7 dni w tygodniu.

UMOWY I ROZLICZENIA

Faktury wystawiane są najpóźniej każdego drugiego dnia miesiąca. Termin płatności wynosi 14 dni od daty wystawienia dokumentu, co w praktyce oznacza, że termin płatności przypada na 14 lub 15 dzień każdego miesiąca.

Okres rozliczeniowy liczony jest zawsze od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca. W przypadku kiedy umowa zawierana jest np. 10 dnia miesiąca i po upływie 24 miesięcy kończy się 9 dnia miesiąca, pierwsza i ostatnia opłata obliczana jest proporcjonalnie do liczby dni, w których świadczyliśmy usługi w pierwszym i ostatnim okresie rozliczeniowym. Faktury wystawiamy za okres rozliczeniowy z góry. W przypadku uruchomienia usług w trakcie miesiąca, czyli w trakcie okresu rozliczeniowego, klient otrzyma pierwszą fakturę  z opłatą obliczoną za ilość dni w miesiącu podłączenia usług ( liczone proporcjonalnie ) plus za cały nowy miesiąc.

Faktury wysyłane są automatycznie po wygenerowaniu na adres e-mail wskazany przez klienta w umowie. W przypadku odmowy podanie przez klienta adresu e-mail fakturę wysyłamy pocztą tradycyjną. W każdej chwili można przejrzeć faktury i stan konta poprzez zalogowanie do strefy abonenta pod adresem: www.bok.logitus.pl

Zawsze prosimy naszych abonentów o terminowe wpłaty. W przypadku braku wpłaty, na komputerze klienta będzie pojawiał się tzw. komunikat windykacyjny,  wymagający zatwierdzenia zapoznania się z treścią. Brak wpłaty za jeden miesiąc powoduje blokadę usług w następnym miesiącu, np. brak wpłaty w marcu skutkuje blokadą w kwietniu, aż do czasu uregulowania zaległości. Po wysłaniu wezwania do zapłaty i upływie okresu wskazanego w Umowie Logitus nabywa prawo do wypowiedzenia umowy oraz dochodzenia spłaty wszystkich zaległych opłat oraz zwrotu ulg udzielonych abonentowi.

Niestety nie ma możliwości opłacenia faktur oraz dokonywania jakichkolwiek innych wpłat gotówkowych w Biurze Obsługi Klienta.

Przystępując do Umowy na warunkach promocyjnych, klient otrzymuje ulgi w opłatach, odpowiadające różnicy pomiędzy kwotami zawartymi w Cenniku, a rzeczywiście opłacanymi. Rozwiązując umowę przed terminem jej formalnego zakończenia, abonent zobowiązany jest do zwrotu udzielonych ulg. Wartość do zwrotu oblicza się na podstawie udzielonej ulgi, w kwocie wpisanej do Umowy, pomniejszonej proporcjonalnie z uwzględnieniem okresu, który upłynął od dnia zawarcia umowy

Umowa zawarta na czas określony staje się umową bezterminową z abonamentem w wysokości zgodnej z Cennikiem ogólnym.

INTERNET I TV

Łącze symetryczne cechuje się tym, że prędkości wysyłania i odbierania danych są sobie równe. Do tej pory ta opcja była wybierana przez firmy ze względu na duże koszty. W tej chwili technologia ta trafiła także do klientów indywidualnych i Logitus oferuje ją w standardzie każdemu klientowi. Największe zalety łącza symetrycznego to sprawna komunikacja w obie strony oraz płynność i stabilność w korzystaniu z Internetu.

Usługi są świadczone zgodnie z parametrami danej Usługi i wybranej przez Abonenta taryfy, wedle minimalnych transferów od i do Urządzenia określonych i gwarantowanych w Umowie lub Cennikach. Logitus gwarantuje jakość parametrów przepustowości Usługi internetowej dla danych wysyłanych i odbieranych dla Usług świadczonych na minimalnym poziomie 50 % deklarowanej w Umowie prędkości dla Usługi internetowej. Deklarowana w Umowie prędkość pobierania i wysyłania danych stanowi prędkość maksymalną. Zwykle dostępna prędkość mieści się w przedziale prędkości minimalnej i deklarowanej (maksymalnej).

Tak, jest możliwość. Opłata zgodnie z cennikiem.

Tak, domyślnie blokujemy porty przychodzące w zakresie 1-1024. Na prośbę Klienta możemy je odblokować. Blokada portów jest niezbędna, ponieważ łącza nie można wykorzystywać do celów komercyjnych, a jako nieliczni na rynku dostarczamy usługę z bardzo wysokim uploadem. W tym celu należy wykupić łącze biznesowe.

Router i dekoder czasami się zawieszają i przestają prawidłowo funkcjonować. Należy wtedy wyłączyć zasilanie routera lub dekodera i po kilkunastu sekundach włączyć ponownie. Jeśli to nie pomoże, awarię należy zgłosić telefonicznie do naszego BOK pod numerem telefonu: 58 710 10 10 lub na adres e-mail: biuro@logitus.pl

W przypadku połączenia WiFi, ze względu na mnogość czynników niezależnych od dostarczanej do lokalu usługi, prędkość łącza bezprzewodowego jest zawsze mniejsza od prędkości mierzonej przy połączeniu kablowym, czyli przy połączeniu poprzez przewód Ethernetowy.

Co może spowodować zakłócenia WiFi?
– odległość pomiędzy urządzeniem a routerem,
– obecność innych sieci bezprzewodowych w okolicy (np. routery sąsiadów),
– interferencja źródeł emitujących fale radiowe o podobnej częstotliwości (np. urządzenia korzystające z Bluetooth, telefony bezprzewodowe, kuchenki mikrofalowe),
– występowanie między routerem, a urządzeniem odbiorczym licznych przeszkód fizycznych takich, jak: ściany, drzwi, okna, szafki, itp.

W celu poprawy jakości połączenia bezprzewodowego zalecamy:
– odsuń router od innych urządzeń elektronicznych i ustawić go w widocznym miejscu tak, aby nie był zasłaniany przez inne obiekty,
– zbliż swoje urządzenia korzystające z sieci WiFi do routera,
– wykorzystaj pasmo 5 GHz w przypadku, gdy urządzenie ma taką możliwość i router obsługuje sieć WiFi w paśmie 5 GHz.

 

Do odbioru telewizji Jambox jest potrzebny dostarczany przez nas dekoder. Nie ma możliwości korzystania z usługi telewizji Jambox poprzez kartę CI lub dekoder wbudowany do telewizora.

Telewizja Full HD to telewizja o lepszej jakości obrazu. Oznacza to, że na ekranie telewizora dostosowanego do telewizji HD znajduje się więcej pikseli niż w tradycyjnym sprzęcie (dopasowanego do tzw. SD – standardowej telewizji). W standardowej jakości obrazu (SD) na ekranie jest wyświetlane 576 linii poziomych składających się na obraz, a w jakość HD jest to nawet 1080 linii, czyli prawie 2 razy więcej! Oznacza to, że obraz Full HD charakteryzuje się większą ilością szczegółów, kontrastem i ostrością, a kolory są bardziej nasycone i bardziej oddają rzeczywistość. Aby korzystać z telewizji HD należy wybrać dekoder JAMBOX HD i podłączyć go kablem HDMI do swojego telewizora z funkcją High Definition. Tylko połączenie przez HDMI daje najlepszą cyfrową jakość i wrażenia jak w profesjonalnej sali kinowej.

Telewizja 4K to jeszcze lepsza jakość obrazu niż HD. 4k to 8 milionów pikseli (3840 × 2160), a Full HD (1920 x 1080) to 2 miliony. Jakość ta daje efekt realistycznego, wręcz żywego obrazu na ekranie telewizora.

Różnicą pomiędzy tradycyjną telewizją a Jambox jest szereg usług dodatkowych zwiększających komfort oglądania telewizji oraz nowe możliwości dostępu do materiałów filmowych i programów telewizyjnych, a także innych ciekawych treści. Telewizja Jambox Plus to nowoczesna platforma telewizyjna oferująca szereg usług dodatkowych. Główna zaletą kablówki 3 generacji jest interaktywność, która zwiększa komfort oglądania telewizji. Użytkownik może np. jednocześnie nagrywać kilka ulubionych programów, włączać napisy, zatrzymywać program emitowany na żywo lub zamawiać usługi z pilota, bez potrzeby kontaktu telefonicznego czy składania zamówienia. Telewizja Jambox wykorzystuje potencjał tkwiący w sieci internetowej. Do telewizora podłącza się odpowiednio skonfigurowany dekoder STB, który łączy się z platformą telewizyjną zawierającą kanały. Urządzenie odbiera sygnał po kablu lub bezprzewodowo za pomocą Wi-Fi i przekazuje go do telewizora. takie działania, jak montaż anteny satelitarnej lub ciągnięcie dodatkowych kabli nie mają miejsca.

Nie ma takiej możliwości. Telewizja JAMBOX korzysta z innej technologii wykorzystując nowoczesne, w pełni cyfrowe okablowanie używane równocześnie do dostarczania sieci Internet i telefonii. To okablowanie, w pełni symetryczne, z powodzeniem wystarczy aby dostarczać do mieszkania jednocześnie kilka kanałów w jakości HD, usługę wypożyczalni filmów (VOD) oraz gry sieciowe.

Tak, do dekodera można podłączyć każdy odbiornik telewizyjny wyposażony w wejście SCART (Eurozłącze), wejście analogowe (composite video-in), a przede wszystkim poprzez cyfrowe złącze HDMI.

W naszej ofercie posiadamy różne dekodery, w tym takie, które są wyposażone w dysk twardy oraz takie, do których można podłączyć dysk zewnętrzny lub pendrive zgodny ze specyfikacją podaną przez producenta dekodera.  

To dodatkowa usługa pozwalająca na korzystanie z abonamentu Jambox nawet na 5 telewizorach. Opłaty są oczywiście uzależnione od ilości telewizorów, z jakiej chcemy korzystać. Na każdym telewizorze oferta programowa jest identyczna, więc każdy użytkownik może oglądać swój ulubiony program w tym samym czasie. Multiroom nie ma żądnego wpływu na jakość odbieranego sygnału, nie powoduje też niedostępności wybranych programów. Usługa dotyczy wszystkich pakietów dostępnych w naszej ofercie.

Jest parę rozwiązań takiej sytuacji. Można przeprowadzić kabel internetowy z innego gniazda dostępnego w mieszkaniu. Do dyspozycji są również urządzenia zwane Power Line Communication PLC, które do przesyłania sygnału wykorzystują istniejącą w lokalu sieć elektryczną. No i najważniejsze, dysponujemy dekoderami wyposażonymi w moduł WiFi, dzięki czemu miejsce instalacji dekodera w mieszkaniu jest praktycznie dowolne (strumień video dobierany jest przez dekoder automatycznie, w zależności od aktualnej dostępnej przepływności sieci. Jakość kanału może zmieniać się dynamicznie w przypadku zmian jakości łącza). Nasz instalator z pewnością doradzi najwłaściwsze rozwiązanie.

EPG to program kanałów telewizyjnych dostępny z pilota dekodera. Przewodnik umożliwia sprawdzenie aktualnie oglądanego programu i ramówki innych kanałów. Można zobaczyć wykaz programów, które są emitowane teraz lub będą za chwilę, możemy także zobaczyć program na najbliższe dni. To taka gazeta telewizyjna z programem. Dodatkowo można ustawić powiadomienie lub automatyczne przełączenie przy dowolnym programie z ramówki.

Jest to możliwość nagrywania konkretnych audycji wprost z przewodnika EPG, dzięki temu sami tworzymy własny program telewizyjny. Przeglądając przewodnik po programach można sobie zamówić nagranie wybranych programów telewizyjnych na własny dysk, aby zobaczyć te programy w dogodnym dla siebie czasie. Nagrywanie wybranych programów telewizyjnych jest niezależne od aktualnie oglądanego programu, co oznacza, że można oglądać program na jednym kanale i w tym samym czasie nagrać 2 różne programy nadawane na innych kanałach.

Tak, nasze dekodery dają taką możliwość. Funkcja umożliwia ustawienie 100 kanałów (numery od 1 do 100) z własną kolejnością i numeracją. Kanały na własnej liście można przesuwać, zastępować, usuwać i dodawać nowe z listy dostępnych kanałów.

JAMBOX online / go! to możliwość oglądania wybranych kanałów z oferty JAMBOX na urządzeniach typu: komputer stacjonarny, laptop, tablet, smartfon. JAMBOX online / go! to coś w rodzaju cyfrowego multiroomu, z tą różnicą, że dostępna jest na ekranach innych niż ekran telewizora.

JAMBOX go! to aplikacja umożliwiająca oglądanie TV i zarządzanie Twoimi usługami ze smartfona, komputera czy tabletu.

Z usługi telewizji online korzystać mogą wyłącznie aktywni Abonenci telewizji JAMBOX. W usłudze online jest dostępne 169 kanałów jeśli jesteś podłączony do sieci Logitus i telewizji JAMBOX. Poza domem czyli w sieci innych dostawców ilość kanałów to 122.
JAMBOX online nie jest dostępny dla Abonentów pakietów Na Start, Mikro oraz Mini. Z internetowej telewizji kablowej można korzystać za pomocą przeglądarki internetowej oraz wykorzystując aplikację mobilną na system Android (dotyczy tabletów i smartfonów).

Jakie korzyści daje JAMBOX go!

  • Oglądanie TV ze smartfona i laptopa
  • Zlecanie nagrań poza domem
  • Układanie listy 100
  • Tworzenie własnej listy filmów VOD 
  • Wyszukiwarka audycji
  • Pełny dostęp do informacji o audycjach
  • Zamawianie pakietów dodatkowych
  • Zarządzanie twoją telewizją JAMBOX oraz usługami Mobile
  • Ochrona rodzicielska
  • Wygodna zmiana haseł i pinów
  • Logowanie e-mailem

Jeśli nie znasz swojego numeru ID czy hasła do Jambox go!:
Numer ID i hasło możesz znaleźć w TV Panelu na swoim telewizorze z dekoderem JAMBOX

  • Gdy telewizja jest uruchomiona na Twoim telewizorze wciśnij przycisk „Menu” i z listy wybierz „TV Panel”,
  • Aby wygenerować nowe hasło wybierz z menu „JAMBOX go!” i kliknij „GENERUJ HASŁO” – najlepiej zapisz hasło i numer ID klienta

Istnieje taka możliwości. JAMBOX online działa zarówno w ramach sieci internetowej Logitus, a dokładniej w ramach mieszkania, do którego dostarczana jest nasza usługa internetowa oraz poza naszą siecią. Różnica polega na tym, że poza siecią Logitus, czyli w sieciach innych dostawców, ilość odbieranych kanałów jest mniejsza, np. przy 170 kanałach dostępnych online w sieci Logitus, poza siecią jest dostęp do 122 kanałów.

JAMBOX online można zainstalować na wszystkich możliwych urządzeniach w domu, jednakże w tym samym czasie odtwarzanie możliwe jest tylko na jednym urządzeniu.

Nasze dekodery posiadają radioodtwarzacz, który pozwala na wybór jednej z wielu stacji radiowych oraz podkładu wideo w jakości HD takiego jak kominek, akwarium czy przyroda.

Telewizja Jambox posiada funkcję zamawiania z pilota do dekodera. Jest to unikalny sposób zamawiania dodatkowych pakietów i usług telewizyjnych, za pomocą pilota, czyli bez dzwonienia do konsultantów. To, co nas interesuje można zamówić z poziomu TV Panelu i w tym celu należy sobie przygotować jPIN zapisany w Umowie.

Dzięki tej usłudze abonent może za pomocą pilota wybrać z listy interesujący go materiał i oglądać go o dowolnej porze, przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. VOD pozwala decydować użytkownikowi co chce w danej chwili oglądać. VOD to swego rodzaju domowa wypożyczalnia filmów, dokumentów, koncertów, najlepszych seriali, a tym samym świetne wzbogacenie wykupionego pakietu telewizyjnego. W dowolnej chwili abonent ma dostęp do najlepszych produkcji emitowanych w konkretnej stacji telewizyjnej, których nie znajdzie w żadnym innym miejscu. Aktualnie jest to blisko 6000 materiałów, a biblioteki są ciągle aktualizowane. Ilość materiałów w bibliotece dla poszczególnych pakietów jest różna. Do korzystania z VOD nie potrzeba dodatkowego dekodera z dyskiem.