Jak możemy Ci pomóc?

Baza wiedzy

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Znajdziesz tutaj rozwiązania problemów i instrukcje

Strefa klienta

Zaloguj się by zmienić hasło, sprawdzić rachunki i zamówić nowe usługi. Całe Twoje konto w jednym miejscu

Test prędkości

Sprawdź jak działa Twoje obecne łącze internetowe i porównaj z wynikami naszego światłowodu

Dokumenty

Znajdziesz tutaj wszystkie ważne dokumenty takie jak cenniki, regulaminy czy informacje o przetwarzaniu danych osobowych

Instrukcje

Pobierz instrukcję obsługi Twojego dekodera

Porównanie pakietów TV

Sprawdź który pakiet najbardziej odpowiada Twoim potrzebom

Opis dekoderów

Porównaj parametry techniczne obsługiwanych dekoderów

Zalety telewizji interaktywnej

Telewizja w Logitus to nie tylko obraz, zobacz co jeszcze oferujemy

Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęstsze pytania i problemy z którymi można się spotkać korzystając z naszych usług. Zamieszczamy także instrukcje ułatwiające samodzielną konfigurację i diagnozę. W wszelkich innych sprawach nasze biuro obsługi klienta pozostaje dostępne 24h na dobę – 7 dni w tygodniu.

UMOWY I ROZLICZENIA

Faktury wystawiane są najpóźniej każdego drugiego dnia miesiąca. Termin płatności wynosi 14 dni od daty wystawienia dokumentu, co w praktyce oznacza, że termin płatności przypada na 14 lub 15 dzień każdego miesiąca.

Okres rozliczeniowy liczony jest zawsze od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca. W przypadku kiedy umowa zawierana jest np. 10 dnia miesiąca i po upływie 24 miesięcy kończy się 9 dnia miesiąca, pierwsza i ostatnia opłata obliczana jest proporcjonalnie do liczby dni, w których świadczyliśmy usługi w pierwszym i ostatnim okresie rozliczeniowym. Faktury wystawiamy za okres rozliczeniowy z góry. W przypadku uruchomienia usług w trakcie miesiąca, czyli w trakcie okresu rozliczeniowego, klient otrzyma pierwszą fakturę  z opłatą obliczoną za ilość dni w miesiącu podłączenia usług ( liczone proporcjonalnie ) plus za cały nowy miesiąc.

Faktury wysyłane są automatycznie po wygenerowaniu na adres e-mail wskazany przez klienta w umowie. W przypadku odmowy podanie przez klienta adresu e-mail fakturę wysyłamy pocztą tradycyjną. W każdej chwili można przejrzeć faktury i stan konta poprzez zalogowanie do strefy abonenta pod adresem: www.bok.logitus.pl

Zawsze prosimy naszych abonentów o terminowe wpłaty. W przypadku braku wpłaty, na komputerze klienta będzie pojawiał się tzw. komunikat windykacyjny,  wymagający zatwierdzenia zapoznania się z treścią. Brak wpłaty za jeden miesiąc powoduje blokadę usług w następnym miesiącu, np. brak wpłaty w marcu skutkuje blokadą w kwietniu, aż do czasu uregulowania zaległości. Po wysłaniu wezwania do zapłaty i upływie okresu wskazanego w Umowie Logitus nabywa prawo do wypowiedzenia umowy oraz dochodzenia spłaty wszystkich zaległych opłat oraz zwrotu ulg udzielonych abonentowi.

Niestety nie ma możliwości opłacenia faktur oraz dokonywania jakichkolwiek innych wpłat gotówkowych w Biurze Obsługi Klienta.

Przystępując do Umowy na warunkach promocyjnych, klient otrzymuje ulgi w opłatach, odpowiadające różnicy pomiędzy kwotami zawartymi w Cenniku, a rzeczywiście opłacanymi. Rozwiązując umowę przed terminem jej formalnego zakończenia, abonent zobowiązany jest do zwrotu udzielonych ulg. Wartość do zwrotu oblicza się na podstawie udzielonej ulgi, w kwocie wpisanej do Umowy, pomniejszonej proporcjonalnie z uwzględnieniem okresu, który upłynął od dnia zawarcia umowy

Umowa zawarta na czas określony staje się umową bezterminową z abonamentem w wysokości zgodnej z Cennikiem ogólnym.

INTERNET I TV

Łącze symetryczne cechuje się tym, że prędkości wysyłania i odbierania danych są sobie równe. Do tej pory ta opcja była wybierana przez firmy ze względu na duże koszty. W tej chwili technologia ta trafiła także do klientów indywidualnych i Logitus oferuje ją w standardzie każdemu klientowi. Największe zalety łącza symetrycznego to sprawna komunikacja w obie strony oraz płynność i stabilność w korzystaniu z Internetu.

Usługi są świadczone zgodnie z parametrami danej Usługi i wybranej przez Abonenta taryfy, wedle minimalnych transferów od i do Urządzenia określonych i gwarantowanych w Umowie lub Cennikach. Logitus gwarantuje jakość parametrów przepustowości Usługi internetowej dla danych wysyłanych i odbieranych dla Usług świadczonych na minimalnym poziomie 50 % deklarowanej w Umowie prędkości dla Usługi internetowej. Deklarowana w Umowie prędkość pobierania i wysyłania danych stanowi prędkość maksymalną. Zwykle dostępna prędkość mieści się w przedziale prędkości minimalnej i deklarowanej (maksymalnej).

Tak, jest możliwość. Opłata zgodnie z cennikiem.

Tak, domyślnie blokujemy porty przychodzące w zakresie 1-1024. Na prośbę Klienta możemy je odblokować. Blokada portów jest niezbędna, ponieważ łącza nie można wykorzystywać do celów komercyjnych, a jako nieliczni na rynku dostarczamy usługę z bardzo wysokim uploadem. W tym celu należy wykupić łącze biznesowe.

Router i dekoder czasami się zawieszają i przestają prawidłowo funkcjonować. Należy wtedy wyłączyć zasilanie routera lub dekodera i po kilkunastu sekundach włączyć ponownie. Jeśli to nie pomoże, awarię należy zgłosić telefonicznie do naszego BOK pod numerem telefonu: 58 710 10 10 lub na adres e-mail: biuro@logitus.pl

Do odbioru telewizji Jambox jest potrzebny dostarczany przez nas dekoder. Nie ma możliwości korzystania z usługi telewizji Jambox poprzez kartę CI lub dekoder wbudowany do telewizora.

Telewizja Full HD to telewizja o lepszej jakości obrazu. Oznacza to, że na ekranie telewizora dostosowanego do telewizji HD znajduje się więcej pikseli niż w tradycyjnym sprzęcie (dopasowanego do tzw. SD – standardowej telewizji). W standardowej jakości obrazu (SD) na ekranie jest wyświetlane 576 linii poziomych składających się na obraz, a w jakość HD jest to nawet 1080 linii, czyli prawie 2 razy więcej! Oznacza to, że obraz Full HD charakteryzuje się większą ilością szczegółów, kontrastem i ostrością, a kolory są bardziej nasycone i bardziej oddają rzeczywistość. Aby korzystać z telewizji HD należy wybrać dekoder JAMBOX HD i podłączyć go kablem HDMI do swojego telewizora z funkcją High Definition. Tylko połączenie przez HDMI daje najlepszą cyfrową jakość i wrażenia jak w profesjonalnej sali kinowej.

Telewizja 4K to jeszcze lepsza jakość obrazu niż HD. 4k to 8 milionów pikseli (3840 × 2160), a Full HD (1920 x 1080) to 2 miliony. Jakość ta daje efekt realistycznego, wręcz żywego obrazu na ekranie telewizora.

Różnicą pomiędzy tradycyjną telewizją a Jambox jest szereg usług dodatkowych zwiększających komfort oglądania telewizji oraz nowe możliwości dostępu do materiałów filmowych i programów telewizyjnych, a także innych ciekawych treści. Telewizja Jambox Plus to nowoczesna platforma telewizyjna oferująca szereg usług dodatkowych. Główna zaletą kablówki 3 generacji jest interaktywność, która zwiększa komfort oglądania telewizji. Użytkownik może np. jednocześnie nagrywać kilka ulubionych programów, włączać napisy, zatrzymywać program emitowany na żywo lub zamawiać usługi z pilota, bez potrzeby kontaktu telefonicznego czy składania zamówienia. Telewizja Jambox wykorzystuje potencjał tkwiący w sieci internetowej. Do telewizora podłącza się odpowiednio skonfigurowany dekoder STB, który łączy się z platformą telewizyjną zawierającą kanały. Urządzenie odbiera sygnał po kablu lub bezprzewodowo za pomocą Wi-Fi i przekazuje go do telewizora. takie działania, jak montaż anteny satelitarnej lub ciągnięcie dodatkowych kabli nie mają miejsca.

Nie ma takiej możliwości. Telewizja JAMBOX korzysta z innej technologii wykorzystując nowoczesne, w pełni cyfrowe okablowanie używane równocześnie do dostarczania sieci Internet i telefonii. To okablowanie, w pełni symetryczne, z powodzeniem wystarczy aby dostarczać do mieszkania jednocześnie kilka kanałów w jakości HD, usługę wypożyczalni filmów (VOD) oraz gry sieciowe.

Tak, do dekodera można podłączyć każdy odbiornik telewizyjny wyposażony w wejście SCART (Eurozłącze), wejście analogowe (composite video-in), a przede wszystkim poprzez cyfrowe złącze HDMI.

W naszej ofercie posiadamy różne dekodery, w tym takie, które są wyposażone w dysk twardy oraz takie, do których można podłączyć dysk zewnętrzny lub pendrive zgodny ze specyfikacją podaną przez producenta dekodera.  

To dodatkowa usługa pozwalająca na korzystanie z abonamentu Jambox nawet na 5 telewizorach. Opłaty są oczywiście uzależnione od ilości telewizorów, z jakiej chcemy korzystać. Na każdym telewizorze oferta programowa jest identyczna, więc każdy użytkownik może oglądać swój ulubiony program w tym samym czasie. Multiroom nie ma żądnego wpływu na jakość odbieranego sygnału, nie powoduje też niedostępności wybranych programów. Usługa dotyczy wszystkich pakietów dostępnych w naszej ofercie.

Jest parę rozwiązań takiej sytuacji. Można przeprowadzić kabel internetowy z innego gniazda dostępnego w mieszkaniu. Do dyspozycji są również urządzenia zwane Power Line Communication PLC, które do przesyłania sygnału wykorzystują istniejącą w lokalu sieć elektryczną. No i najważniejsze, dysponujemy dekoderami wyposażonymi w moduł WiFi, dzięki czemu miejsce instalacji dekodera w mieszkaniu jest praktycznie dowolne (strumień video dobierany jest przez dekoder automatycznie, w zależności od aktualnej dostępnej przepływności sieci. Jakość kanału może zmieniać się dynamicznie w przypadku zmian jakości łącza). Nasz instalator z pewnością doradzi najwłaściwsze rozwiązanie.

EPG to program kanałów telewizyjnych dostępny z pilota dekodera. Przewodnik umożliwia sprawdzenie aktualnie oglądanego programu i ramówki innych kanałów. Można zobaczyć wykaz programów, które są emitowane teraz lub będą za chwilę, możemy także zobaczyć program na najbliższe dni. To taka gazeta telewizyjna z programem. Dodatkowo można ustawić powiadomienie lub automatyczne przełączenie przy dowolnym programie z ramówki.

Jest to możliwość nagrywania konkretnych audycji wprost z przewodnika EPG, dzięki temu sami tworzymy własny program telewizyjny. Przeglądając przewodnik po programach można sobie zamówić nagranie wybranych programów telewizyjnych na własny dysk, aby zobaczyć te programy w dogodnym dla siebie czasie. Nagrywanie wybranych programów telewizyjnych jest niezależne od aktualnie oglądanego programu, co oznacza, że można oglądać program na jednym kanale i w tym samym czasie nagrać 2 różne programy nadawane na innych kanałach.

Tak, nasze dekodery dają taką możliwość. Funkcja umożliwia ustawienie 100 kanałów (numery od 1 do 100) z własną kolejnością i numeracją. Kanały na własnej liście można przesuwać, zastępować, usuwać i dodawać nowe z listy dostępnych kanałów.

JAMBOX online to możliwość oglądania wybranych kanałów z oferty JAMBOX na urządzeniach typu: komputer stacjonarny, laptop, tablet, smartfon. JAMBOX online to coś w rodzaju cyfrowego multiroomu, z tą różnicą, że dostępna jest na ekranach innych niż ekran telewizora. Dla poszczególnych pakietów telewizyjnych przyporządkowane są różne ilości programów dostępnych w usłudze JAMBOX online. Jambox online nie jest dostępny dla Abonentów pakietów Na Start, Mikro oraz Mini. Usługa Jambox online jest ograniczona terytorialnie.

Istnieje taka możliwości. JAMBOX online działa zarówno w ramach sieci internetowej Logitus, a dokładniej w ramach mieszkania, do którego dostarczana jest nasza usługa internetowa oraz poza naszą siecią. Różnica polega na tym, że poza siecią Logitus, czyli w sieciach innych dostawców, ilość odbieranych kanałów jest mniejsza, np. przy 170 kanałach dostępnych online w sieci Logitus, poza siecią jest dostęp do 122 kanałów.

JAMBOX online można zainstalować na wszystkich możliwych urządzeniach w domu, jednakże w tym samym czasie odtwarzanie możliwe jest tylko na jednym urządzeniu.

Nasze dekodery posiadają radioodtwarzacz, który pozwala na wybór jednej z wielu stacji radiowych oraz podkładu wideo w jakości HD takiego jak kominek, akwarium czy przyroda.

Telewizja Jambox posiada funkcję zamawiania z pilota do dekodera. Jest to unikalny sposób zamawiania dodatkowych pakietów i usług telewizyjnych, za pomocą pilota, czyli bez dzwonienia do konsultantów. To, co nas interesuje można zamówić z poziomu TV Panelu i w tym celu należy sobie przygotować jPIN zapisany w Umowie.

Dzięki tej usłudze abonent może za pomocą pilota wybrać z listy interesujący go materiał i oglądać go o dowolnej porze, przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. VOD pozwala decydować użytkownikowi co chce w danej chwili oglądać. VOD to swego rodzaju domowa wypożyczalnia filmów, dokumentów, koncertów, najlepszych seriali, a tym samym świetne wzbogacenie wykupionego pakietu telewizyjnego. W dowolnej chwili abonent ma dostęp do najlepszych produkcji emitowanych w konkretnej stacji telewizyjnej, których nie znajdzie w żadnym innym miejscu. Aktualnie jest to blisko 6000 materiałów, a biblioteki są ciągle aktualizowane. Ilość materiałów w bibliotece dla poszczególnych pakietów jest różna. Do korzystania z VOD nie potrzeba dodatkowego dekodera z dyskiem.