Pandemia koronawirusa – jak funkcjonuje Logitus?

Szanowni Państwo,

w związku z pandemią koronawirusa i wszelkimi konsekwencjami z tym związanymi przekazujemy najważniejsze informacje odnośnie funkcjonowania firmy Logitus. „Ludzkie” wirusy nie infekują sieci i serwerów, jednak wydarzenia na całym świecie przybierają taki obrót, że mają również wpływ na działanie takich organizacji, jak nasza.

  1. Nasze Biuro Obsługi Klienta działa normalnie, aczkolwiek bardzo zalecamy kontakt na inne sposoby niż osobista wizyta w biurze. Zmniejszmy dzięki temu liczbę bezpośrednich interakcji w miejscu pracy. Dostępne są kanały elektroniczne (www, e-mail, chat), a przede wszystkim zachęcamy do kontaktu telefonicznego. W ten sposób można porozmawiać o ofercie, zawrzeć umowę, dokonać zgłoszenia awarii oraz wyjaśnić wszelkie inne wątpliwości. Oczywiście może się zdarzyć, że na odebranie telefonu będziecie Państwo czekać odrobinę dłużej, niż zazwyczaj. Mamy jednak nadzieję, że sytuacja jest dla wszystkich w pełni zrozumiała.
  2. Takie działania, jak instalacja zamówionych usług, czy usunięcie niektórych awarii, przede wszystkim tych związanych z wymianą sprzętu klienckiego, są nieodłącznie związane z koniecznością wizyty instalatora w państwa mieszkaniu lub innym lokalu. Dla naszych przedstawicieli wdrożyliśmy specjalne zasady postępowania. Jednocześnie zwracamy się z prośbą do Państwa o przekazywanie wszelkich uwag związanych z wizytą instalatora w trakcie umawiania terminu instalacji lub usunięcia awarii. Zrobimy wszystko, aby wszystkie zmiany miały jak najmniejszy wpływ na tempo obsługi zgłoszeń.