PROMOCJE DOKUMENTY KONTAKT
Jesteś tutaj: Strona główna / Aktualności

Aktualności


2017.08.07   Biuro Obsługi klienta w dniu 2017.08.14

Informujemy, że w dniu 14 sierpnia (poniedziałek) Biuro Obsługi Klienta przy ul. Orzechowej 5 będzie nieczynne.


2017.07.31   Zmiana siedziby spółki oraz Biura Obsługi Klienta

Informujemy, że od dnia 1 sierpnia 2017 roku zmienia się adres spółki

informujemy, że od dnia 1 sierpnia 2017 roku zmienia się adres spółki Logitus Sp. z o.o.
Od dnia 1 sierpnia 2017 roku prosimy o kierowanie korespondencji, faktur oraz przesyłek na nowy adres:

Logitus Sp. z o.o.
ul. Orzechowa 5
80-175 Gdańsk


Mapka kierująca do nowej siedziby i zarazem nowego Biura Obsługi Klienta:


2017.06.29   Biuro Obsługi klienta w dniu 2017.06.16

Informujemy, że w dniu 16 czerwca (piątek) Biuro Obsługi Klienta przy ul. Leszczynowej 6 będzie nieczynne.


2017.04.24   Biuro Obsługi klienta w dniu 2017.05.02

Informujemy, że w dniu 2 maja 2017 (wtorek) Biuro Obsługi Klienta przy ul. Leszczynowej 6 będzie nieczynne.


2016.12.16   Biuro Obsługi klienta w dniu 2016.12.16

Informujemy, że w dniu 16 grudnia 2016 Biuro Obsługi Klienta przy ul. Leszczynowej 6 będzie czynne do godziny 14.30.


2016.10.24   Dzień wolny od pracy BOK

Informujemy, że w dniu 31.10.2016 Biuro Obsługi Klienta przy ul. Leszczynowej 6 będzie nieczynne.


2016.06.08   Planowane prace techniczne

Informujemy, że w dniu 2016.06.09 (czwartek) w związku z przebudową...

ulicy Warszawskiej w godzinach nocnych 02:00 - 05:00 wystąpi przerwa w dostępie do wszystkich usług z powodu konieczności wymiany kabla światłowodowego

Przerwa dotyczy mieszkańców osiedli:
- Nowy Horyzont
- Cytrudowe
- Dwa Tarasy
- Spółdzielnia Mieszkaniowa "Ujeścisko"

Przepraszamy za utrudnienia


2016.05.23   Biuro Obsługi Klienta 27-go maja

Informujemy, że w dniu 2016.05.27 (piątek) Biuro Obsługi Klienta przy ul. Leszczynowej 6 będzie nieczynne.


2016.04.26   Biuro Obsługi Klienta w weekend majowy

Informujemy, że w dniu 2016.05.02 Biuro Obsługi Klienta przy ul. Leszczynowej 6 będzie nieczynne.


2016.03.30   Planowane prace techniczne

W dniu 2016.04.05 w godzinach nocnych...

pomiędzy od 2:00 do 6:00 odbędą się prace konserwacyjne u naszego dostawcy sygnału telewizyjnego.

W tym czasie mogą występować krótkie przerwy w dostępie do telewizji na wszystkich kanałach.
Przepraszamy za utrudnienia.


2016.03.09   Włączamy filtr portu UDP 1900

W trosce o bezpieczeństwo sieci oraz urządzeń klientów...

od dnia dzisiejszego odfiltrowujemy ruch kierowany na port UDP o numerze 1900.

Port UDP 1900 - nazywany ssdp - jest stosowany przez urządzenia typu Plug N' (UPnP) do komunikacji za pomocą broadcastu z innymi urządzeniami tego samego typu. Z uwagi na rosnące zainteresowanie tym protokołem przez wirusy dokonujące ataków typu DDos, postanowiliśmy uniemożliwić łączenie się poprzez ten port z i do sieci zewnętrznej Internet. Blokada ta nie wływa w żaden sposób na działanie tego protokołu zgodnie z jego głównymi założeniami - czyli w ramach tej samej podsieci broadcastowej - ale za to chroni urządzenia klienckie typu Router WiFi przed możliwością przejęcia kontroli z zewnątrz sieci Internetowej Logitus, ale i zapobiega ew. atakom z naszej sieci Logitus do sieci Internet za pomocą tego protokołu.

Powyższa blokada nie chroni urządzeń klienckich przed ew. wirusami od wewnątrz (nawet chociażby od wewnętrznej prywatnej domowej sieci WiFi z potecjalnie zawirusowanego komputera domowego), zatem prosimy o dokonywanie na bieżąco aktualizacji oprogramownaia na posiadanych urządzeniach oraz odpowiedniej ich konfiguracji w celu zapobiegania ew. incydentom.

Mamy nadzieję, że wdrożona polityka przyczyni się do wzrostu bezpieczeństwa sieci Internet, jak i urządzeń klientów firmy Logitus.


2016.01.26   Biuro 29-stycznia (piątek)

Informujmy, że w dniu 29.01.2016 (piątek)...

Biuro Obsługi Klienta na ul.Leszczynowej 6 w Gdańsku będzie czynne do godziny 15.00

Infolinia Logitus będzie czynna bez zmian


2015.12.03   Biuro w Sylwestra

Informujmy, że w dniu 31.12.2015...

Biuro Obsługi Klienta na ul.Leszczynowej 6 będzie czynne do godziny 13.00

Infolinia Logitus będzie czynna w tym dniu w godzinach 9.00 - 17.00


2015.12.03   Biuro w Wigilię nieczynne

Informujmy, że w dniu 24.12.2015 (Wigilia)...

Biuro Obsługi Klienta na ul.Leszczynowej 6 będzie nieczynne.

Infolinia Logitus będzie czynna w tym dniu w godzinach 9-17

życzymy Wesołych Świąt


2015.12.03   Planowane prace techniczne

Informujmy, że w najbliższych dniach w godzinach nocnych...

występować będą krótkie przerwy w dostępie do usług spowodowane modernizacją urządzeń sieciowych.

Planowane przerwy będą:
w piątek, 4 grudnia, godzina 00:30,
w sobotę, 5 grudnia, godzina 0:30 oraz między 03:00 a 04:00

Przepraszamy za utrudnienia.

Aktualizacja:

Informujemy, że planowane prace zostały przesunięte na nowe terminy:
wtorek, 8 grudnia 2015, godzina 00:05
środa, 9 grudnia 2015, godzina 00:05 oraz między 3 a 4 nad ranem


2015.11.17   Informujemy, że od wtorku (17 listopada) od godz. 12:00 rozpocznie się proces aktualizacji dekoderów

Szanowni Państwo,

Informujemy, że od wtorku (17 listopada) od godz. 12:00 rozpocznie się proces aktualizacji dekoderów.


Jakie zmiany w tej wersji? Wersja JAMBOX Kyanit przynosi wiele ulepszeń w korzystaniu z dekodera:

- Bardziej przyjazny i wygodny interfejs w jakości HD

- Odświeżony wygląd wszystkich ekranów

- Większa szybkość działania

- Wysoka stabilność dekodera

- Nowe menu podręczne

- Zupełnie nowy wygląd usług wideo na życzenie VOD

- Wiele mniejszych ulepszeń



Aby skorzystać z nowego oprogramowania należy wyłączyć dekoder na kilka sekund od zasilania. Po ponownym włączeniu nastąpi aktualizacja oprogramowania. Nie należy wyłączać dekodera podczas aktualizacji, gdyż grozi to uszkodzeniem sprzętu.

W przypadku nie wyłączania dekodera, automatyczna aktualizacja nastąpi do końca tygodnia.

W razie problemów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Jambox pod numerem: 32 42 88 433

Życzymy przyjemnego korzystania


2015.11.09   Planowane prace techniczne

Informujmy, że dziś w nocy ok godz. 24.00

Informujmy, że dziś w nocy ok godz. 24.00 z uwagi na prace konserwacyjne nastąpi około 2-minutowa przerwa w dostępie do wszystkich usług.

Przepraszamy za utrudnienia.


2015.10.30   30 października Awaria usług - już usunięta

Informujmy, że wystąpiła awaria usług telekomunikacyjnych u naszego dostawcy. Trwają aktualnie prace związane z usuwaniem usterki.

Przepraszamy za utrudnienia.

Aktualizacja: O godzinie 7:30 awaria została usunięta.


2014.05.19   Włączamy filtr portu 25 dla poczty wychodzącej

Od 1 czerwca 2014 zostanie zablokowany port 25

Blokadzie poddane będą tylko połączenia wychodzące na port 25 urządzeń docelowych zlokalizowanych poza siecią Logitus. Nie dotyczy to połączeń przychodzących do komputerów klienckich w sieci Logitus posiadających usługi biznesowe.

Blokada ma na celu zwiększenie standardów bezpieczeństwa - skutecznie ograniczająca przestrzenianie się niechcianej poczty typu SPAM. Akcja blokady portu 25 rozpoczęła się kilka lat temu, którę to zainicjowała Telekomunikacja Polska, a po której kolejne duże serwisy oraz niektóre sieci ISP przyłączyły się - z pozytywnym rezultatem.

Port 25 bardzo często wykorzystywany jest przez wirusy na zainfekowanych komputerach klientów powodując często automatyczne rozsyłanie setek tysięcy spamu w ciągu doby. Port ten nie wymaga żadnej autoryzacji, co umożliwiało wirusom tego typu akcje. Alternatywny port wykorzystywany do wysłania poczty o numerze 587 - wymaga autoryzacji blokując w 100% działanie większości wirusów.

W większości przypadków zmiana powinna być przeźroczysta, gdyż programy pocztowe standardowo próbują korzystać z połączeń szyfrowanych na portach 587 oraz 465, natomiast korzystanie z poczty przy pomocy tzw. webmaili jest całkowicie niezależne od tego typu filtrów.

Natomiast, jeżeli posiadasz klienta pocztowego, który w ustawieniach posiada wpisany port 25 dla poczty wychodzącej - należy taką konfigurację zmienić wpisując port 587 lub 465 w zależności od dostepności u danego hostingodawcy, u którego posiada się konto pocztowe.

W razie problemów prosimy o kontakt z opiekunem sieci.


2014.05.15   Oglądaj galę MMA KSW27 na żywo

Czytaj szczegóły na stronie Jambox.pl


2014.03.17   Super Rabaty na Internet

Internet 100/100 za 39 PLN

Promocja skierowana do nowych Klientów, umowa na 12 miesięcy. Abonament od 19 pln przez cały okres trwania zobowiązania terminowego. Szczegóły


2014.02.27   Do Pakietu Mini i Pakietu Wielotematycznego dołączył bez dodatkowych opłat nowy kanał dla dzieci TVP ABC


2012.11.06   16 nowych kanałów (w tym 15 w jakości HD)

Do pakietu Wielotematycznego dołączyliśmy aż 9 nowych kanałów, w tym 8 w jakości HD...

TVN HD, TVN7 HD, TVN Style HD, TVN Turbo HD, MiniMini+ HD, teleTOON+ HD, HYPER+ HD, Hot TV, Edusat HD.

TVN HD*  TVN7 HD*  TVN Style HD*  TVN Turbo HD*  MiniMini+ HD*  teleTOON+ HD*  HYPER+ HD*  Hot TV  Edusat HD

Po rozszerzeniu pakietu podstawowego zawiera on ponad 100 kanałów, w tym aż 15 w jakości HD. Zmiana obowiązuje od 01.11.2012.

Dołączonych zostało także 7 nowych kanałów w jakości HD, które znajdują się w nowych pakietach tematycznych:

Kuchnia+ HD*  Domo+ HD*  ale kino+ HD*  Planete+ HD*  Viasat History HD*  Viasat Nature HD*  Polsat Sport Extra HD
Kanał Polsat Sport Extra HD zostanie bez dodatkowych opłat dodany Abonentom z wykupionym kanałem Polsat Sport HD.


2011.09.01   Nowy kanał dziecięcy dziecięcy Disney Junior.

Kanał będzie dostępny dla wszystkich abonentów telewizji JAMBOX...

...bez dodatkowych opłat w emisji testowej przez 2 miesiące (do 31.10.2011). Po okresie testowym Disney Junior trafi do odświeżonego pakietu tematycznego "Więcej Bajek". Cena nowego pakietu zostanie zmieniona. Więcej informacji TUTAJ



Logitus

Telewizja

Internet

Obsługa Abonenta